Volgen

Het aanmaken van de UPA aangifte lukt niet?

Er kunnen diverse redenen zijn waarom u geen UPA kunt aanmaken, we noemen de voornaamste:

  • Er zijn werknemers waarbij de optie 'UPA' niet aangevinkt is op het tabblad 'Aangiftes' bij de werknemer. Vink de optie alsnog aan en probeer opnieuw de aangifte aan te maken.
 
 
  • Er zijn werknemers uit dienst gemeld in de betreffende periode met als 'Reden uitdienst': 'Andere reden'. Deze wordt niet geaccepteerd in de UPA en geeft de foutmelding: Geen RdnEind. Achterhaal de daadwerkelijke reden of kies hier voor 'Van rechtswege". Corrigeren van de berekeningen kan zonder terugzetten door middel van de optie: 'Menu Bulk' - 'Aanpassen velden'.
 
  • Er is geen PGGM Klantnummer ingevoerd op het tabblad 'Aangiftes' bij de werkgever, dit geeft de foutmelding: Geen RelNrAansl. Voer een aansluitnummer in, en probeer opnieuw de aangifte aan te maken.

 

 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.