Volgen

Waarom krijg ik een Runtime foutmelding bij het opstarten van WinSalar?

Runtime foutmeldingen hebben een koppeling met het 'Register' van Windows. Windows kan bepaalde bestanden van WinSalar niet meer vinden waardoor het programma niet meer goed werkt, of zelfs helemaal niet meer opstart.

De meest voorkomende oorzaken van dit probleem liggen in:

  • Het updaten van WinSalar zonder dat uw gebruikersaccount van Windows hier de rechten op heeft (zo kunnen er geen bestanden worden gemuteerd)
  • Een crash van uw systeem
  • Installatie van een nieuwe server waarbij u handmatig bestanden wilt overzetten
  • Het verwijderen van bepaalde bestanden in de WinSalar map

 

Een Runtime foutmelding ziet er als volgt uit:

 

De volgende Runtime foutmeldingen kunt u krijgen

  • Error 339 (deze wordt getoond in de bovenstaande screenshot)
  • Probleem JetEngine: Error 429 ActiveX - component can't create object
  • .fnVerwerkFile(WinSalar 2014.exe): An Error Occured Error 53: File not Found
  • Component 'MSWLESS.ocx' is not correctly registered or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

Bovenstaande meldingen zijn als volgt op te lossen:

  1. Download het Runtime bestand in dit artikel dat geschikt is voor het jaartal van uw WinSalar versie. De jaartallen staan beschreven in de naam van het Runtime Bestand.
  2. Wanneer het bestand gedownload is, opent u het door er twee maal op te klikken. Omdat het bestand ingepakt is in een .zip bestand zal nu een map openen waarin het Runtime bestand wordt getoond. Hier dubbelklikt u op om het uit te voeren. Hierna zal er automatisch een installatie starten die de Runtime bestanden voor WinSalar zal installeren op uw PC. Volg hiervoor de stappen op het scherm.
  3. Start nu WinSalar opnieuw op. De foutmeldingen dienen hierna niet meer voor te komen.
  • Error 70/ 75 / 3051 bij deze foutmelding heeft u niet genoeg rechten. U heeft zowel lees als schrijfrechten nodig op de datamap van WinSalar. Log in als administrator en werkt dit niet neem dan contact op met uw systeembeheerder.

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.