Volgen

Wat kan ik de helpdesk vragen?

Onze helpdesk staat bekend om haar snelle en duidelijke antwoorden. U kunt ons hierbij helpen door rekening te houden met onderstaande punten bij het stellen van uw vraag.

Wat kan ik vragen?
Hieronder een kort overzicht van zaken die u onze helpdesk kunt vragen:

  • U bent op de hoogte van een regeling, maar het lukt u niet om deze binnen WinSalar toe te passen.
  • Uw handmatige berekening wijkt af van WinSalar en u komt er maar niet achter waar dit in zit.
  • U kunt een bepaalde optie niet vinden en u heeft al in de helpcenter en in de Veel Voorkomende Vragen gekeken.
  • U heeft een suggestie voor het pakket.
  • De installatie van het pakket lukt niet (laat in dit geval uw systeembeheerder contact opnemen).
  • U krijgt een foutmelding en kunt, ook na het lezen van de melding en het raadplegen van de helpschermen, het probleem niet zelf verhelpen.

Hoe stel ik mijn vraag?

  • Vermeld altijd uw klantnummer
  • Geef een korte en duidelijke omschrijving van het probleem

Gerichtere instructies:
Heeft u een vraag over een specifiek onderwerp, dan vragen wij u de richtlijnen te bekijken die wij hanteren voor deze onderwerpen. Hieronder vindt u een overzicht van de onderwerpen.

Wij streven ernaar om alle vragen die per e-mail bij de helpdesk binnenkomen op dezelfde werkdag te beantwoorden. Mocht dit niet lukken, dan melden wij dit aan u.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.