Volgen

Foutmeldingen in WinSalar

Bij problemen met WinSalar en/ of WinSalar BAPI wordt er in de meeste gevallen een melding getoond. Aan de hand van de informatie in deze melding kunnen wij u adviseren over de oplossing.

U kunt een of meerdere schermprints maken van de volledige foutmelding als volgt:

  • Ga op het venster staan waarvan u een schermprint wilt maken.
  • Op uw toetsenbord drukt u op de knop 'PrtScn' of 'Printscreen'. Deze is vaak te vinden rechts van de Enter en Backspace toets. Er gebeurt niets zichtbaars als u op de knop drukt.
  • Ga naar Word of paint of het e-mail bericht en plak de schermprint in het document met CTRL + V of rechter muis knop 'Plakken'.

 

De schermprint kunt u mailen naar mailto:helpdesk@salar.nl?subject=Foutmelding%20WinSalar. Daarnaast vernemen wij graag:

  • Wat probeerde u te doen toen het mis ging?
  • Op welk moment de melding is opgetreden.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.