Volgen

Waarom lukt het niet om een bepaalde werkgever te converteren?

U kunt eerst nagaan of u een werkgever probeert te converteren waarvan de module nog niet beschikbaar is in het komende jaar. (Bv een PIA of uitzendwerkgever, maar de PIA/Pris module of Uitzendmodule is nog niet beschikbaar.) In dat geval klopt het dat u nog niet kunt converteren. Wij streven ernaar de modules zo snel mogelijk na uitlevering van het WinSalar pakket in een update uit te brengen.

Is dit niet het geval en krijgt u  tijdens de conversie een foutmelding bij een werkgever waardoor het niet mogelijk is om de gegevens te converteren naar het komende jaar, dan verzoeken wij u om een back-up van de desbetreffende werkgever van het oude jaar naar ons te mailen via  helpdesk@salar.nl. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk verder berichten.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.