Volgen

Mijn werknemer is zijn logingegevens kwijt, wat nu?

Indien uw accountant ervoor heeft gekozen uw werknemers in te laten loggen, wordt de e-mail waarin de werknemer een gebruikersnaam en wachtwoord aan moet maken, automatisch meegestuurd zodra er voor de werknemer een PDF-document geaccordeerd is. 

Indien u niet wilt dat uw werknemers inloggen op uw subdomein zult u dit met de accountant moeten overleggen. Uw accountant kan namelijk voor u instellen dat de PDF-bestanden als bijlage meegestuurd worden in de e-mail. 

Echter, als de werknemers wel inloggen kan het voorkomen dat de werknemer zijn inloggegevens kwijt raakt. Deze kunt u als werkgever opnieuw verzenden. 

Klik onderaan, nadat u ingelogd bent, op ‘werknemer’. 

Vervolgens kiest u voor ‘Onderhoud’ en in de tweede kolom selecteert u de werknemer waarvan u de inloggegevens opnieuw wilt verzenden. 

In het rechter scherm drukt u vervolgens rechtsonder op de knop ‘Stuur login’. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.