Volgen

Kan ik email afzender naar werknemer wijzigen? (SMTP instellingen werkgever)

Aangezien de communicatie tussen u, de accountant en de werknemers allemaal per e-mail gaat, raden wij u aan de SMTP-instellingen van uw e-mail account in te stellen. 

U bent niet verplicht dit te doen, maar als u deze instellingen niet wijzigt krijgen de werknemers standaard e-mailberichten van de afzender ‘no-reply@salaronline.nl’. 

Om ervoor te zorgen dat uw e-mailadres de afzender is, moeten de SMTP-instellingen worden aangegeven. Dit doet u nadat u ingelogd bent onder het menu ‘Onderhoud’ – ‘SMTP Instelingen’. 

Druk in dit scherm op ‘Aanpassen’ en voer uw SMTP-instellingen in, deze kunt u opvragen bij uw provider. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.