Volgen

Hoe voeg ik een werkgever toe aan SalarOnline?

Voordat de werkgever online de PDF-bestanden kan accorderen of de mutaties voor zijn werknemers kan invoeren, moet de werkgever eerst toegevoegd worden aan SalarOnline. U kunt hiervoor gebruik maken van het menu ‘SalarOnline’ in WinSalar. Kies in het menu voor ‘Toevoegen werkgevers’.

In dit scherm staan alle werkgevers die bij u beschikbaar zijn. Het kan zijn dat er een icoon voor de toe te voegen werkgever staat zoals in het voorbeeld hierboven. Als u voor de werkgever uw muis stil houdt op dit icoon, kunt u zien wat er bij de betreffende werkgever niet ingevoerd is c.q. wat er niet mogelijk is. 

De modules “Uitzend” en “Tijd voor tijd” zijn uitgesloten van de mutatie-module. Wel kunnen de PDF documenten voor deze werkgevertypes worden geüpload.

Selecteer mutaties en/of PDF voor de werkgevers. Als u slechts enkele werkgevers wilt gebruiken op SalarOnline vinkt u alleen voor de gewenste werkgevers de opties aan. Vervolgens drukt u op volgende: 

In het laatste scherm krijgt u een overzicht van de werkgevers die aan SalarOnline worden toegevoegd voor Mutaties en/of PDF. Hierna kunt u op ‘Voltooien’ klikken. 

Zodra de werkgevers op SalarOnline zijn ontvangt de werkgever een mail met een link naar een wizard waarmee de gebruikersnaam, het wachtwoord en het subdomein voor hem gekozen moeten worden. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.