Volgen

Wat kan ik invoeren op het tabblad 'Documentbeheer' van de werknemer?

In dit scherm kunnen bestanden worden gekoppeld aan de werknemer. Zo kan bijvoorbeeld een ingescand arbeidscontract worden gekoppeld aan de werknemer.

Documenten kunnen worden gekoppeld aan de werknemer middels de knop ‘Toevoegen’. De koppelingen kunnen respectievelijk aangepast en verwijderd worden middels de knoppen ‘Aanpassen’ en ‘Verwijderen’. Met de knop ‘Openen’ opent u het geselecteerde document met het daarvoor gebruikelijke programma. Dezelfde opties zijn ook beschikbaar door met de rechtermuisknop op het document te klikken. Tevens heeft u dan de mogelijkheid ‘Open locatie’. U komt dan in de directory terecht waar het document is opgeslagen op uw computer of netwerk.

Documentnaam
Dit is de documentnaam die u heeft toegekend.

Type
Het is mogelijk om het type "contract" of "opleiding" toe te kennen, zodat gekoppeld kan worden aan items uit het tabblad HRM.

Gekoppeld item
Toont een gekoppeld contract of een gekoppelde opleiding.

Toegevoegd
Dit geeft weer wat de datum en tijd van het aanmaken van de koppeling naar het document is geweest.

Omschrijving
De in te voeren omschrijving van het document wordt hier getoond.

SO
Hier wordt aangeven of het bestand is geüpload naar SalarOnline. U kunt dit doen met de knop 'Uploaden' deze knop is alleen beschikbaar als de werkgever is gekoppeld aan SalarOnline. 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.