Volgen

Kan ik in SalarOnline mail sturen vanaf mijn eigen e-mail adres?

Standaard worden in SalarOnline de e-mails verstuurd vanuit no-reply@salaronline.nl, u kunt ervoor kiezen om een eigen SMTP server te gebruiken. Wanneer u hiervoor kiest worden de e-mails verstuurd vanaf het e-mail adres wat op het accountant- of werkgeversniveau is vermeld.

Wanneer de eigen SMTP server wordt ingesteld op Accountniveau dan zal dit de e-mails beïnvloeden die naar de werkgever worden gestuurd. Bij het instellen van een eigen SMTP server op werkgeversniveau worden de e-mails beïnvloed die naar de werknemers verstuurd worden.

Aanpassen eigen SMTP server op Accountantsniveau:

  • U logt in op SalarOnline als Accountant
  • Zorg ervoor dat u zich in het 'Gebruiker' gedeelte van SalarOnline bevindt
  • Ga naar Onderhoud - SMTP Instellingen

Aanpassen eigen SMTP server op Werkgeversniveau

  • U logt in op SalarOnline als Accountant
  • Zorg ervoor dat u zich in het 'Werkgever' gedeelte van SalarOnline bevindt
  • Ga naar Onderhoud - SMTP Instellingen
  • Kies de werkgever waarvoor u een eigen SMTP server wilt instellen

De navolgende instructies zijn hetzelfde voor beide niveaus:

Voor SMTP dienen een aantal velden ingevuld te worden.

Gebruik eigen SMTP:

Met deze optie bepaald of u de SMTP server wilt gebruiken of niet. U kunt deze optie activeren door rechtsonder in het scherm op 'Aanpassen' te klikken.

Vink de optie 'Gebruik Eigen smtp' aan en vul de gegevens in op het scherm, alle invoervelden zijn verplicht.

  • SMTP Serveradres
  • SMTP Serverpoort
  • SMTP Gebruikersnaam (Hier dient een e-mailadres genoteerd te worden)
  • Gebruik Beveiliging
  • SMTP Wachtwoord

Deze gegevens zijn op te vragen bij uw systeembeheerder of internetprovider. Controleer of uw SMTP server de optie ondersteunt dat er vanuit een andere naam gestuurd mag worden.


 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.