Volgen

Hoe voeg ik een werkgever toe?

Let op! Voordat u een werkgever kunt toevoegen dient er eerst een organisatie aanwezig te zijn.

Wanneer er nog geen werkgevers zijn toegevoegd krijgt u een helptekst te zien.

1_-_WG1.png

Klik eenmaal op het scherm om deze melding te verwijderen.

Als er nog geen werkgevers zijn toegevoegd zal het blauwe tabblad leeg zijn en wordt er een plus-teken op getoond. 


1_-_WG2.png

  • Klik op de '+' om een werkgever toe te voegen

Wanneer er al werkgevers aanwezig zijn zal i.p.v. de plus een dropdown symbool worden getoond:

T-WG.png

  • Klik op het dropdown symbool
  • Klik daarna op '+ Werkgever toevoegen'

In het venster dat dan verschijnt kunt u:

- Het KvK-nummer invoeren. Wanneer u over de "AutoAanvullen" module beschikt zullen bepaalde    bedrijfsgegevens automatisch vanuit het KvK-register worden aangevuld
- de bedrijfsnaam invoeren waaronder de onderneming bekend staat
- het loontijdvak selecteren dat gehanteerd moet worden

  • Nadat u de gegevens heeft ingevoerd klikt u op 'Opslaan'

U komt in het gedeelte 'BEDRIJFSGEGEVENS' - 'Basisgegevens' van de betreffende werkgever terecht. Hier kunt u in de onderstaande rubrieken de basisgegevens van de werkgever verder aanvullen:

- BASISGEGEVENS
- SOCIAL MEDIA
- LOGO
- ADRESGEGEVENS
- CONTACTPERSOON

  • Wanneer u klaar bent met het invoeren van gegevens klikt u op 'Opslaan'
  • Kies in het zijmenu 'VERLONINGSINSTELLINGEN' voor 'Loontechnisch'
  • Selecteer bij 'SECTORGEGEVENS' een 'sector' en een 'Werkgever type WHK'
    (Wanneer u 'Middel/groot' selecteert zult u de percentages voor de WHK handmatig moeten invoeren aan de hand van de beschikking die u van de belastingdienst heeft ontvangen)

  • Klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.