Volgen

Hoe voeg ik een werkgever toe?

Let op! Voordat je een werkgever kunt toevoegen dient er eerst een organisatie aanwezig te zijn.

Wanneer er nog geen werkgevers zijn toegevoegd krijg je een helptekst te zien.

1_-_WG1.png

Klik eenmaal op het scherm om deze melding te verwijderen.

Als er nog geen werkgevers zijn toegevoegd zal het blauwe tabblad leeg zijn en wordt er een plus-teken op getoond. 
1_-_WG2.png

  • Klik op de '+' om een werkgever toe te voegen

Wanneer er al werkgevers aanwezig zijn zal i.p.v. de plus een dropdown symbool worden getoond:

T-WG.png

  • Klik op het dropdown symbool
  • Klik daarna op '+ Werkgever toevoegen'

In het venster dat dan verschijnt kun je:

- Het KvK-nummer invoeren. Wanneer je over de "AutoAanvullen" module beschikt zullen bepaalde bedrijfsgegevens automatisch vanuit het KvK-register worden aangevuld
- De bedrijfsnaam invoeren waaronder de onderneming bekend staat
- Het loontijdvak selecteren dat gehanteerd moet worden

  • Nadat je de gegevens hebt ingevoerd klik je op 'Opslaan'

Je komt in het gedeelte 'BEDRIJFSGEGEVENS' - 'Basisgegevens' van de betreffende werkgever terecht. Hier kun je in de onderstaande rubrieken de basisgegevens van de werkgever verder aanvullen:

- Basisgegevens
- Social media
- Logo
- Adresgegevens
- Contactpersoon

  • Wanneer je klaar bent met het invoeren van gegevens klik je op 'Opslaan'
  • Kies in het zijmenu 'VERLONINGSINSTELLINGEN' voor 'Loontechnisch'
  • Selecteer bij 'SECTORGEGEVENS' een 'sector' en een 'Werkgever type WHK'
    (Wanneer je 'Middel/groot' selecteert zul je de percentages voor de WHK handmatig moeten invoeren aan de hand van de beschikking die je van de belastingdienst hebt ontvangen)
  • Klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.