Volgen

Hoe gebruik ik het Werkgever gebruikers beheer?

Let op! Voordat u het Werkgever gebruikers beheer kunt gebruiken dient er eerst een werkgever aanwezig te zijn.

U kunt per werkgever een account aanmaken waarmee kan worden ingelogd op het werkgeversportaal. De ingelogde gebruiker heeft dan toegang tot verschillende beschikbaar gestelde documenten.


Om een gebruiker toe te voegen volgt u de volgende stappen:

  • Klik linksboven in het scherm op 'ORGANISATIE'
  • Kies in het linkermenu voor 'WERKGEVER GEBRUIKERS BEHEER'


U komt in het onderstaande scherm terecht:

 

Om een gebruiker toe te voegen klikt u op het plus-icoon rechtsonder in beeld.
(Wanneer er nog geen gebruikers aanwezig zijn kunt u ook klikken op de regel 'Voeg een record toe')

Vul in het scherm dat verschijnt de volgende verplichte velden:

- Werkgever
- Emailadres
- Gebruikersnaam (Dit veld zal automatisch gevuld worden met het ingevoerde emailadres)
- Wachtwoord
- Bevestig wachtwoord

(Wanneer u het wachtwoord automatisch wilt laten genereren klikt u op de knop 'Genereer wachtwoord')


Wanneer alle verplichte velden zijn gevuld zullen de knoppen in de blauwe balk boven in het scherm groen oplichten. Klik op één van deze twee knoppen om de gegevens op te slaan en het invoerscherm te sluiten.

  • Opslaan - Sla de gegevens op
  • Opslaan en verzenden - Sla de gegevens op en zend deze direct per mail naar de gebruiker

Klik op 'Annuleren' om het scherm te sluiten en de gemaakte wijzigingen ongedaan te maken.

Nadat u de gegevens heeft opgeslagen komt u weer in het overzicht terecht waar de toegevoegde gebruiker op een nieuwe regel wordt getoond.


De werkgever kan vervolgens inloggen op het werkgeversportaal via de SalarFusion pagina.

Om wijzigingen te maken aan het account klikt u aan het einde van de regel op het volgende icoontje:

 

U krijgt de gebruikersgegevens weer in beeld. Behalve de gebruikersnaam kunt u hier alle gegevens wijzigen en opslaan, waaronder het wachtwoord.

U kunt via dit scherm ook de toegang tot het account beheren door een status in te stellen.
De volgende statussen zijn beschikbaar:

Actief
De gebruiker kan inloggen en heeft toegang tot de organisatie

Geblokkeerd
De gebruiker kan niet inloggen omdat de toegang is geblokkeerd door de organisatie admin.

Buitengesloten
De gebruiker heeft zichzelf buitengesloten door bijvoorbeeld het wachtwoord te vaak verkeerd in te geven.

 

Als u het account wilt verwijderen klikt u aan het einde van de regel op het volgende icoontje:

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.